SELAMAT BERANGKAT KE RUMAH ABADI AMIR YUSUF

 

Salam. Amir Yusuf lebih disayangi dan kini pulang kepangkuanNya jam 12.51 tengah hari waktu Glasgow (8.51 malam waktu Malaysia). Al Fatihah! Mogo rohnya dicucuri rahmat sentiasa“, bingkis terbaru es-em-es NFAM jam 9.15 malam sebentar tadi dari Glasgow.

Fajar, kukirim takziah segenap rohku buat dirimu sekeluarga. Moga kau bersabar dan tabah menghadapi dugaan ini. Entah mengapa hati aku sejak semalam amat tergerak untuk menitipkan sesuatu untuk Amir Yusuf. Oh Allah! Adakah entri aku semalam petandanya?

Alfatihah!

Author: Rudy

Bluehikari lahir pada 1 November 2000. Medium penulisan diasaskan kepada pengalaman hidup Rudy Bluehikari bermula di Fukushima dan seterusnya di kampung halaman; Banting. Pada 2010, Rudy diarahkan bertugas di Jakarta, sebelum kembali semua ke tanahair 3 tahun kemudian. Seiring dengan usia, Rudy sudah kurang aktif di blog dan banyak menulis di ruang peribadinya di muka buku.

12 thoughts on “SELAMAT BERANGKAT KE RUMAH ABADI AMIR YUSUF

  1. SHIMI says:

    Al Fatihah
    Amat terharu mendengar berita ini. Sudah terlalu mengikuti kisah Amir Yusuf.

    Moga Allah memberi ketabahan kepada Fajar.

    Sesungguhnya hikmah pada sesuatu kejadian yang berlaku itu tidak dapat kita rungkaikan.

  2. XiS says:

    al-fatihah buat Amir Yusuf… semoga Fajar dan keluarga cekal berdepan dengan pemergian Amir..

  3. addyaholix says:

    amir yusuf tak hilang.
    cuma amir yusuf ke tempat yang lebih abadi.
    moga amir yusuf ketemu bahgia yang hakiki.

    al-fatihah buat amir yusuf.

  4. idany says:

    Al Fatihah tuk Amir Yussuf…. janjinya dengan DIA sudah tiba… Redhakan kepergiaanya…. semoga semua beroleh ketenangan….amin.

  5. basri says:

    anak aku cedera jatuh katil pun aku dah separuh gila dah, berat betul dugaan kawan kita ni.

    salam takziah dan Al-Fatihah.

  6. Dea says:

    Alfatihah..semoga tabah menghadapi dugaan yg maha Esa ini…

  7. Nic says:

    Dulu nic tak penah miss baca blog fajar coz suka penulisannya, tapi bila ada cerita Amir nic jarang baca sbb nic takut dan tak mampu untuk tahan air mata dari gugur walaupun tak pernah kenal Fajar. Tapi nic nak tau perkembangan Amir Yusuf, jadi sesekali nic baca blog Rudy. Tapi pagi ini, selepas sekian lama tak buka blog Rudy apatah lagi Fajar, nic dikejutkan dengan berita ini.Terus airmata ini berguguran tanpa henti. Walaupun, again.. nic tak penah jumpa dan kenal fajar personally. Dan tak mampu dan tak kuat utk baca semua blog dia.. baca sikit je. Tiada kata yang mampu diucap pun. Mungkin untuk semua anak-anak yang sedang bermain di syurga, titipkan doa buat kami umat akhir zaman di dunia ini. Maaf, tumpang blog Rudy..

Comments are closed.